Marketing plan
Έχετε καταστρώσει την ετήσια στρατηγική Μάρκετινγκ της επιχείρησής σας;
Θα έπρεπε καθώς το πλάνο Μάρκετινγκ σας βοηθάει να θέσετε τους στόχους προβολής της επιχείρησής σας στην αγορά που σας ενδιαφέρει και να πραγματοποιήσετε τους επιχειρηματικούς σας στόχους. Επίσης οργανώνει τον προϋπολογισμό των απαραίτητων δαπανών για προβολή και διαφήμιση για να αποφεύγετε τους αιφνιδιασμούς
Χρησιμοποιήστε το εργαλείο του Παρατηρητηρίου και προωθήστε την βιωσιμότητα και ανάπτυξη της επιχείρησής σας
Το είδος της επιχείρησης και οι στόχοι Μάρκετινγκ που θέτετε προσφέρουν διαφοροποιήσεις σχετικά με την στρατηγική που χρειάζεται να ακολουθήσετε, αλλά τυπικά ένα σχέδιο Μάρκετινγκ περιλαμβάνει:
- Μια επισκόπηση των στόχων μάρκετινγκ και διαφήμισης της επιχείρησής σας.
- Μια περιγραφή της τρέχουσας θέσης μάρκετινγκ της επιχείρησής σας.
- Ένα χρονοδιάγραμμα για το πότε αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες του πλάνου
- Βασικούς δείκτες απόδοσης της στρατηγικής που θα παρακολουθείτε.
- Μια περιγραφή της αγοράς-στόχου της επιχείρησής σας και των αναγκών των πελατών